X
تبليغات

تصویر ثابت

دانلود اسکرچ برای ویندوز7
loading...
YourAds Here YourAds Here

کدنویسی بچه ها

بازدید : 159
شنبه 7 بهمن 1402 زمان : 12:21

اسکرچ چیست؟ زبان برنامه نویسی گرافیکی برای کودکان

این زبان گرافیکی به کودکان و نوجوانان این امکان را می دانلود اسکرچ برای ویندوز 7​ دهد که در حین تفریح ​​با برنامه نویسی آشنا شوند. تجربه قبلی نیاز نیست. بلوک‌های بصری و فناوری کشیدن و رها کردن جایگزین کدهای متنی معمولی می‌شوند که درک آن‌ها سخت‌تر است. پروژه اسکرچ و مراحلی که برای ثبت نام باید دنبال کنید را با ما کشف کنید.

خلاصه

اسکرچ چیست؟

پشت پروژه اسکرچ چیست؟

چرا Scratch اینقدر خاص است؟

چگونه به اسکرچ بپیوندیم؟

مروری سریع بر تمام مزایای Scratch

اسکرچ چیست؟

در زمینه زبان های برنامه نویسی وب، تصورات غلط رایج شامل کد متنی و دانلود اسکرچ برای ویندوز 7​ کد منبع است که هم پیچیده و هم درک آن دشوار است. با این حال، همانطور که راه حل های ساده شده مانند زبان های اسکریپت نویسی، برنامه نویسی گرافیکی و ویرایشگرهای WYSIWYG تایید می کنند، برنامه نویسی می تواند یک نسیم باشد. به لطف پروژه Scratch و زبان برنامه نویسی گرافیکی به همین نام، کودکان می توانند در برنامه نویسی نیز تلاش کنند.

برخلاف زبان‌های برنامه‌نویسی سنتی، مانند جاوا و C++، Scratch به یک رابط کاربری گرافیکی متکی است. به این ترتیب، کودکان می توانند به سرعت ایده های خلاقانه دانلود اسکرچ برای ویندوز 7​ خود را زنده کنند: بازی ها، انیمیشن ها، داستان های تعاملی و غیره. برای این منظور از بلوک های گرافیکی به جای کد متنی استفاده می شود. جمع آوری این بلوک های گرافیکی در پشته های مختلف بسیار آسان است که همگی از نظر نحوی سازگار هستند. تنها ترکیب بلوک‌های سازگار و انواع داده‌ها امکان‌پذیر است، بنابراین معمولاً امکان اشتباه وجود ندارد. بنابراین Scratch نیز یکی از دانلود اسکرچ برای ویندوز 7​ راه حل های برنامه نویسی بلوک ساختمانی است. با مطالعه مقاله ما، «برنامه نویسی با اسکرچ: آموزش اسکرچ»، با جزئیات در مورد نحوه برخورد کودکان و نوجوانان با اسکرچ آشنا شوید.

پشت پروژه اسکرچ چیست؟¶

اسکرچ از پروژه منبع باز دانلود اسکرچ برای ویندوز 7​ میچل رسنیک، استاد آمریکایی، و گروه مهدکودک مادام العمر او، تیمی از محققان آزمایشگاه رسانه MIT در کمبریج، ماساچوست متولد شد. گروه مهدکودک مادام العمر از توسعه و نظارت بر پروژه اسکرچ پشتیبانی می کند. این عمدتا توسط بنیاد ملی علوم (NSF) تامین می شود، اما کمک های داوطلبانه نیز در این امر دخیل است. اولین نسخه Scratch مربوط به سال 2007 است و شامل یک محیط توسعه انحصاری بر اساس Squeak است.

چرا Scratch اینقدر خاص است؟¶

هدف Scratch این است که دسترسی به دنیای برنامه نویسی را تا حد امکان دانلود اسکرچ برای ویندوز 7​ برای مبتدیان، کودکان یا نوجوانان آسان کند. مهارت های دیجیتال و دانش برنامه نویسی از جمله ابزارهای کلیدی مربوط به آینده هستند. در این راستا، Scratch نشان دهنده تمام امکاناتی است که برنامه نویسی ارائه می دهد، حتی بدون تجربه قبلی. نیازی به یادگیری فشرده یا سرمایه گذاری قابل توجه در زمان نیست: در برنامه نویسی کودکان عوض برای انعطاف پذیری، خلاقیت و کنجکاوی ارزش قائل است. استفاده بصری از آن، بر اساس بلوک ها و کشیدن و رها کردن، داستان سرایی و ترکیب عناصر مختلف را تا حد زیادی تسهیل می کند، که در نتیجه بسیار سرگرم کننده می شود.

Scratch یک مزیت دیگر نیز دارد: در حال حاضر دانلود اسکرچ برای ویندوز 7​ در بیش از 150 کشور استفاده می شود و آموزش ها به بیش از 40 زبان موجود است. این امر در بخش خصوصی و همچنین در آموزش کامپیوتر گسترده است. از آنجایی که امکان انتشار و به اشتراک گذاری پروژه های خود را، تکمیل شده یا در حال انجام، بر روی یک پلت فرم اختصاصی وجود دارد، Scratch همچنین دارای یک جامعه بزرگ است که یادگیری مشارکتی را ترویج می کند. دومی نیز کاملا رایگان است، که واقعا به تعداد زیادی از کاربران اجازه می دهد از مزایای ارائه شده توسط Scratch بهره مند شوند.

چگونه به اسکرچ بپیوندیم؟¶

برای استفاده از اسکرچ، نیازی به داشتن حساب کاربری یا حتی ثبت نام ندارید. شما می توانید اشیاء خود را در یک چشم به هم زدن با استفاده از مرورگر انتخابی خود مستقیماً برای دسترسی به پلتفرم Scratch برنامه ریزی کنید. برای شروع یک پروژه، به سادگی روی "ایجاد" کلیک کنید. با این حال، اگر می خواهید به تمام ویژگی های موجود دسترسی داشته باشید، باید یک حساب کاربری رایگان Scratch ایجاد کنید. در حساب شخصی خود، می‌توانید انیمیشن‌ها، ویدیوها، بازی‌ها و داستان‌های تعاملی خود را، چه به صورت آنلاین در Scratch یا در رایانه شخصی خود ذخیره کنید. همچنین می‌توانید پروژه‌های انتخابی خود را با کل انجمن اسکرچ به اشتراک بگذارید.

پیوستن به اسکرچ: دستورالعمل‌ها

مراحل زیر را برای ایجاد اکانت Scratch دنبال کنید:

مرحله 1: روی دکمه "Join Scratch" کلیک کنید.

مرحله 2: در پنجره بعدی که باز می شود، Download Scratch for Windows 7 نام کاربری مورد نظر خود را وارد کنید

نظرات این مطلب

تعداد صفحات : 0

درباره ما
اطلاعات کاربری
نام کاربری :
رمز عبور :
  • فراموشی رمز عبور؟
  • خبر نامه


    معرفی وبلاگ به یک دوست


    ایمیل شما :

    ایمیل دوست شما :



    چت باکس




    captcha


    پیوندهای روزانه
    آمار سایت
  • کل مطالب : 209
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 30
  • تعداد اعضا : 0
  • بازدید امروز : 228
  • بازدید کننده امروز : 0
  • باردید دیروز : 45
  • بازدید کننده دیروز : 0
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 1039
  • بازدید ماه : 769
  • بازدید سال : 30528
  • بازدید کلی : 34739
  • کدهای اختصاصی